- Wstęp i definicje
1. Sklep lub Sprzedający – Firma INETPC.PL Dawid Kowalski z siedzibą pod adresem 99-300 Kutno, Głogowiec 20/4, REGON 387106974, NIP 7752548856, umożliwia kupowanie towarów za pomocą sieci Internet – w sklepie internetowym dostępnym pod adresem www.iNetPC.pl lub za pośrednictwem portalu aukcyjnego www.Allegro.pl na stronach aukcji. Firma INETPC.PL jest również administratorem danych osobowych użytkowników sklepu internetowego i klientów firmy.
2. Kupujący lub Klient – osoba składająca zamówienie i/lub dokonująca zakupu towaru lub będąca zainteresowana produktem na stronie Sklepu lub aukcji na portalu www.Allegro.pl.
3. Niniejszy regulamin kierowany jest do wszystkich użytkowników Sklepu, a także określa zasady dokonywania zakupów towarów i usług dostępnych w Sklepie, zakładania konta na stronie Sklepu oraz korzystania z niego.
4. Informacje o towarach oraz usługach w Sklepie m.in. opisy, ceny stanowią zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 k.c., zgodnie z warunkami określonymi w regulaminie Sklepu.
5. Towary oraz usługi są szczegółowo opisane i oznaczone na stronie produktu w Sklepie. Na stronie znajdują się informacje o właściwościach, cenie, materiale (jeśli dotyczy). W celu uzyskania informacji na temat towaru zawartego w Sklepie prosimy o kontakt pod adresem email kontakt@www.inetpc.pl.
6. Zdjęcia zamieszczone w Sklepie mają wyłącznie charakter poglądowy. Dostarczony produkt może różnić się od fizycznie otrzymanego produktu.
7. Dostęp do Regulaminu Sklepu ma każdy użytkownik, w dowolnym momencie, poprzez wejście w odnośnik „Regulamin” lub „Regulamin sklepu” na stronie głównej Sklepu oraz w trakcie składania zamówienia. Ponadto użytkownik ma prawo do zapisania niniejszego Regulaminu w dowolnym formacie, na wybranym przez siebie nośniku danych.
8. Przedmiotem sprzedaży są produkty i usługi, które prezentowane są na stronach WWW Sklepu internetowego www.iNetPC.pl oraz stronach aukcji na portalu www.Allegro.pl.
9. Oferowane produkty w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad prawnych i fizycznych oraz są legalnie wprowadzone na rynek polski. Wyjątek stanowią produkty zwrócone przez klientów Sklepu lub pochodzące z ekspozycji, takie towary są odpowiednio oznaczone na stronie produktu.
10. Oferta jest na bieżąco aktualizowana na stronie Sklepu oraz stronach aukcji na portalu www.Allegro.pl.
11. Zatwierdzenie zamówienia oznacza, że Klient zapoznał się z polityką prywatności i akceptuje jej postanowienia. - Formy płatności oraz wysyłki.
Klient ma prawo do wyboru formy płatności za zamówienie i opcji wysyłki zamówionego towaru, z dostawą na terytorium Polski.
1. Płatność za pobraniem, przy odbiorze przesyłki, w przypadku wyboru sposobu dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wyłączenia tej formy płatności, w przypadku gdy Kupujący nie odbierze dwóch kolejno wysłanych zamówień, za które płatność miała odbyć się przy odbiorze.
2. Przelew bankowy tradycyjny – realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta nie wcześniej, niż po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sklepu. Zaksięgowanie odbywa się nie później, niż w terminie 2 dni od daty wpłynięcia środków na konto Sklepu. Środki muszą zostać przelane na wskazany numer konta bankowego, który dostępny jest po złożeniu zamówienia. W tytule płatności należy wskazać numer zamówienia, wygenerowany po złożeniu zamówienia. Dane do przelewu można odnaleźć na stronie z zamówieniem lub w automatycznie wygenerowanej wiadomości e-mail, z potwierdzeniem złożenia zamówienia w Sklepie.
3. Przelew bankowy błyskawiczny – realizacja zamówienia odbędzie się nie wcześniej, niż po potwierdzeniu autoryzacji transakcji. Odbywa się za pośrednictwem systemu płatności internetowych „Przelewy24”.
4. Dostępne formy wysyłki zamówionych produktów:
a) Przesyłka kurierska pobraniowa.
b) Przesyłka kurierska po przedpłacie.
c) Darmowa dostawa na obszarze miasta Kutno, Płock lub Gostynin.
5. Wysyłka opłacana jest przez Sprzedawcę, ceny wysyłki to obowiązujące w chwili składania zamówienia ceny, podane przez złożeniem zamówienia.
6. Wszystkie zamawiane w sklepie produkty, zawierają podatek VAT, w aktualnie ustanowionej wysokości (zwykle 23%).
7. Produkt pozostaje własnością Sprzedawcy, do chwili uzyskania pełnej zapłaty ceny sprzedaży zamówionego produktu w Sklepie. Wysyłka zamówionego towaru zostaje przekazana do dostarczenia, w trakcie 3 dni roboczych od momentu otrzymania zamówienia, lecz nie wcześniej, niż po zaksięgowaniu pełnej kwoty należnej za zakupiony towar.
8. Klient może złożyć indywidualne zamówienie na konkretny produkt, jeśli stanowi on ofertę Sklepu, a ten nie ma jej na stanie. Wówczas po otrzymaniu zamówienia Sprzedawca zamawia towar na stan własny, a następnie w ciągu do 3 dni roboczych przekazuje zamówiony towar do wysyłki.
9. Realizacja wysyłki może potrwać do 7 dni, w zależności od wybranej firmy kurierskiej, nie uwzględniając czasu oczekiwania na dostępność towaru w sklepie. Jeśli czas oczekiwania na dostępność towaru przekracza 3 dni, klient otrzymuje stosowny komunikat w wiadomości e-mail lub telefonicznie. - Zwrot produktu.
Kupujący ma prawo do zwrotu otrzymanego produktu, zakupionego w Sklepie, w ciągu 14 dni od otrzymania produktu. Aby dokonać zwrotu otrzymanego produktu, należy skontaktować się ze Sprzedawcą pod adresem email kontakt@www.inetpc.pl, a w wiadomości zamieścić skan faktury (lub jej elektroniczną kopie) oraz numer zamówienia (jeśli został nadany).
1. Warunki dokonywania zwrotów:
a) Produkt nie może nosić żadnych śladów użytkowania (np. zarysowania, zerwane plomby gwarancyjne, uszkodzenia fizyczne lub inne ślady mogące wskazywać na korzystanie z produktu).
b) Zwracany produkt powinien zawierać wszystkie elementy oraz akcesoria, dołączone w zestawie, mogą to być np. nośniki danych z oprogramowaniem, dodatkowe okablowanie oraz inne elementy będące elementem zestawu. Dodatkowo Kupujący musi zwrócić wszystkie rzeczy otrzymane gratisowo.
c) Koszty wysyłki zwracanego produktu pokrywa Kupujący.
d) Koszty za ewentualne uszkodzenia produktu, pokrywa Kupujący. W takiej sytuacji kwota zwracana Kupującemu zostanie pomniejszona o koszty naprawy i amortyzacji.
e) Zwracany produkt powinien zostać zabezpieczony przed wysłaniem, w sposób jaki określi to Sprzedawca lub jeśli produkt nie został odpakowany, odesłać go tak, jak zapakowany został przez Sprzedającego.
f) Zwrot pieniędzy za zamówienie zostanie zrealizowany nie później, niż w ciągu 30 dni roboczych od daty otrzymania przez Sprzedającego zwracanego towaru. Wyjątkiem jest sytuacja, w której zostanie stwierdzone uszkodzenie produktu, w takich sytuacjach Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu zwrotu należności do nawet 60 dni roboczych, od momentu otrzymania zwracanego towaru.
g) Zwracana kwota, obejmuje wartość kupionego produktu, od której należy odjąć koszty prowizji za transakcje online (jeśli takowe występowały), bez kosztów wysyłki. Prowizja jest pobierana przez firmę obsługującą płatności elektroniczne i nie podlega ona zwrotowi. Wynosi ona 1,59% od wartości transakcji.
h) Zwrot produktu następuje na wskazany adres siedziby firmy, mianowicie Głogowiec 20/4 99-300 Kutno lub za pośrednictwem Paczkomatów InPost, do wskazanego przez Sprzedawcę punktu. - Odpowiedzialność za wady produktów.
Sprzedający zobowiązuje się do dostarczania Państwu produktów wolnych od wad. W przypadku wystąpienia wszelkich wad produktu zamówionego w Sklepie, ponosimy wszelką odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady, wynikającą z art. 556 i następnych ustaw z dn. 23.kwietnia.1964r. – Kodeksu cywilnego.
Wszystkie produkty zakupione w Sklepie są objęte gwarancją producenta.
W przypadku zakupu komputera stacjonarnego w Sklepie, każdy element komputera posiada osobną gwarancję producenta. Szczegółowe informacje o przysługującej gwarancji zawarte są na stronie produktu lub po skontaktowaniu się ze Sprzedającym drogą mailową pod adresem kontakt@inetpc.pl.
A) w sytuacji wystąpienia problemów z działaniem zakupionego produktu, prosimy skontaktować się ze Sprzedającym pod adresem email kontakt@inetpc.pl i możliwie szczegółowo opisać swój problem. Gdy nie będzie możliwości udzielenia zdalnej pomocy, produkt należy odesłać pod adres siedziby Sklepu, po wcześniejszym skontaktowaniu się ze Sklepem. Po zdiagnozowaniu uszkodzonego elementu/produktu, zostanie on przekazany do producenta, w celu naprawy lub wymiany na nowy.
B) Sprzedający ma czas do 30 dni roboczych na realizacje gwarancji (bez uwzględnienia czasu realizacji wysyłki) i przekazanie komputera ponownie do Kupującego.
C) Koszty wysyłki pokrywa Sklep.